feliciawahlgren.blogg.se

Tjaa! Kan ju börja med att säga tack för att du kikar in min blogg! Sen till beskrivningen då som denna rutan kallas, om mig eller om bloggen vet jag inte riktigt så de får väl bli båda. Jag heter som du antagligen redan läst dig till Felicia och jag är 14 år gammal. I denna bloggen kommer jag antagligen skriva om lite allt möjligt, saker jag gått och tänkt på osv. Hoppas de går hem annars får du la lämna en kommentar eller blunda, puss

Första inlägget

Publicerad 2014-09-11 17:58:49 i Allmänt,

 
Okej i det första inlägget hade det kanske varit passande att skriva om mig själv. Men det är inte jag så bra på tyvärr, vet liksom inte vad jag ska skriva riktigt. Så jag tänker såhär, finns det ett bättre sätt att lära känna någon än att helt enkelt fråga det man vill ha svar på? nej de tror inte jag i alla fall♥ Så jag tänkte ha en liten frågestund, haha standard kanske men jag gillar det. Jag länkar i alla fall min ask här -> ask.fm/feeliciiia så kan ni skriva lite frågor där och så kan ni ju självklart även ställa frågor här nere i kommentarsfältet så svarar jag på dom i ett blogg inlägg om typ 2 dagar eller något sådant♥ Men ja de va nog allt jag hade o skriva nu! Ha det bra puss!

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2014-09-14 15:30:50

Hur gammal är du?

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-14 15:31:46

Brunetter eller blondiner på killar?

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-14 15:32:28

Singel? Du va jätte fin:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-14 15:32:43

Brunetter eller blondiner på killar?

Postat av: .

Publicerad 2014-09-14 15:32:46

Hur gammal är du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela