feliciawahlgren.blogg.se

Tjaa! Kan ju börja med att säga tack för att du kikar in min blogg! Sen till beskrivningen då som denna rutan kallas, om mig eller om bloggen vet jag inte riktigt så de får väl bli båda. Jag heter som du antagligen redan läst dig till Felicia och jag är 14 år gammal. I denna bloggen kommer jag antagligen skriva om lite allt möjligt, saker jag gått och tänkt på osv. Hoppas de går hem annars får du la lämna en kommentar eller blunda, puss

Frågor och svar

Publicerad 2014-09-15 15:42:21 i Allmänt,

Om ni inte redan viste det så frågade jag efter lite frågor till bloggen i det första inlägget eftersom jag inte viste vad jag skulle skriva, så svaren kommer här! Fick mycket mer frågor än vad jag hade förväntat mig men jag svarar på ungefär 10 stycken tror jag :)

1. Hur gammal är du? Jag är 14 år, fyller i augusti 
2. Brunetter eller blonda killar? Svår fråga men jag har alltid trott att jag tyckt att brunetter är snyggare, men tror faktiskt att det är dom mörka ögonen jag gillar hahah
3. Om du var 18 nu, vart hade du vart då tror du? Inte en aning men förhoppningsvis i skolan, eller om jag har tur i min nya lägenhet.
4.vad använder du för schampo och balsam? Jag använder ett ifrån bed head tigi, det är för färgat hår och luktar jääääätte gott
5.hur gammal va du när du gjorde din första blogg? Jag har väl aldrig riktigt bloggat seriöst men när jag gick i 5an så gjorde jag och min kompis bloggar hahah
6.hur gammal är din pojkvän? Han är 16:) 
7.kan du inte göra en youtube kanal och lägga upp videos till bloggen där? Haha de lär aldrig hända, sorry
8.varför valde du blogg.se och inte nån annan bloggportal? För att jag anser att blogg.se är den smidigaste portalen och det är den jag lärde mig använda fortast.
9.varför bytte du blogg? För att den jag hade innan var jag inte nöjd med och jag ville blogga igen så jag gjorde en ny.
10.varför började du blogga? Har jämt läst småbloggares bloggar och har alltid tyckt det värkar roligt, sen när min kompis och jag gjorde bloggar när vi va små så har kag gjort massor fram och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela