feliciawahlgren.blogg.se

Tjaa! Kan ju börja med att säga tack för att du kikar in min blogg! Sen till beskrivningen då som denna rutan kallas, om mig eller om bloggen vet jag inte riktigt så de får väl bli båda. Jag heter som du antagligen redan läst dig till Felicia och jag är 14 år gammal. I denna bloggen kommer jag antagligen skriva om lite allt möjligt, saker jag gått och tänkt på osv. Hoppas de går hem annars får du la lämna en kommentar eller blunda, puss

Höstjackor

Publicerad 2014-09-11 20:05:17 i Allmänt,

Har kollat runt på lite jackor och har hittat dessa fyra👇

Tycker dom är skit snygga och skulle tänka mig alla förutom kappan som tyvärr inte riktigt är min stil. Jacka nummer 1 är ifrån ginatricot och om jag har förstått allt rätt så kallas den typen av jackor för bomberjackor, skit snyggt! Jacka nummer 2 är ifrån hollister och ser såååå gosig ut! Jacka nummer 3 är ifrån Svea och är lätt min favorit av dessa fyra, den är så himla fin och jag har vart och provat den i butik men den är dock lite för varm för att ha än tror jag. Jacka nummer 4 hittade jag på nelly.se och den är så snygg, hatar att jag inte passar i den typen av kläder för annars hade jag lätt köpt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela