feliciawahlgren.blogg.se

Tjaa! Kan ju börja med att säga tack för att du kikar in min blogg! Sen till beskrivningen då som denna rutan kallas, om mig eller om bloggen vet jag inte riktigt så de får väl bli båda. Jag heter som du antagligen redan läst dig till Felicia och jag är 14 år gammal. I denna bloggen kommer jag antagligen skriva om lite allt möjligt, saker jag gått och tänkt på osv. Hoppas de går hem annars får du la lämna en kommentar eller blunda, puss

Skolan

Publicerad 2014-09-12 12:07:12 i Allmänt,

Nu sitter jag i skolan, lunch! De är de jag alltid ser fram emot och så när man väl får äta så smakar det skit😂 sen hade jag självklart glömt att vi hade spanska läxa så nu fick jag lägga min rast på de, kul heh.. 
Är så jävla trött på skolan så de finns inte, blir på så dåligt humör efter skolan för att jag inte har tid med nått annat än skolarbete längre typ. Och sen ska de bli värre i gymnasiet säkert med, usch orkar inte! 

Haha jag o cassi hade en "SMSkonvo" i matte boken på matten, sjukt va tjurig Uffe blev på mig😂


Kommentarer

Postat av: Nikita

Publicerad 2014-09-14 22:33:15

Glad och sprallig tjej som brinner för träning och som precis kommit igång med bloggandet igen. Hade varit kul om du ville kika in!

http://nikitalindblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela