feliciawahlgren.blogg.se

Tjaa! Kan ju börja med att sÀga tack för att du kikar in min blogg! Sen till beskrivningen dÄ som denna rutan kallas, om mig eller om bloggen vet jag inte riktigt sÄ de fÄr vÀl bli bÄda. Jag heter som du antagligen redan lÀst dig till Felicia och jag Àr 14 Är gammal. I denna bloggen kommer jag antagligen skriva om lite allt möjligt, saker jag gÄtt och tÀnkt pÄ osv. Hoppas de gÄr hem annars fÄr du la lÀmna en kommentar eller blunda, puss

Veckan hitintills💋

Publicerad 2014-09-18 20:25:20 i AllmÀnt,

Veckan började perfekt, vaknade upp brevid den bĂ€sta jag vet och dagarna i skolan har vart ovanligt bra! Förutom att cassi strĂ€ckte hela benet, haha stackarn. I tisdags sov jag helt spontant hos ronja och likadant igĂ„r fast hos Ted. Fick Ă€ven reda pĂ„ idag att det bara Ă€r 98 dagar kvar till julafton?! Hur sjukt? De va ju liktsom sommar nyss hahah! Nu sitter jag och Ă€ter framför TVn, lassande fast som tyvĂ€rr inte smakade speciellt gott.. Det Ă€r i alla fall idol pĂ„ nu och Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ avundsjuk pĂ„ alla som kan sjunga! Vill me kunna ba ta fram gitarren o sjunga som en jĂ€vla gud.  Men jaja de va vĂ€l typ de jag hade o skriva idag hare gött, puss❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela